Direkt zum Inhalt

Unser Eingangslied zur Kampagnensitzung

"Fasent in Michelbach"
Refr.:
Fasent in Michelbach, ja do isch was los
Fasent in Michelbach, do sin mir halt groß
Fasent in Michelbach, do feiert alles mit,
:do schwingt ma große Rede, im Wissedal in da Bitt:.
Unser Schäger freut sich auf die Kampagne

Verse :Horchet ihr Leit, s'isch jetzt so weit, d'Fasent sie isch widder do, un nwie des isch, in Michelbach, do gehn die Leit richtig droo, jeder mocht des, was er grad will, wu er halt grad hat druff Luscht, drum singent alle jetzed des Liedel und schunkeln alle mit.

Refr.:

Horchet mol zu, gugget mol her, zu uns doruff in die Bitt, in Michelbach ihr liewe Leit, isch d'Fasent ä bsunnere Zitt. Wer des nit glaabt, dem zeige mir, wie des bei uns halt so laaft, oimol im Johr do simmer verickt, doch d'fasent isch so schnell vorbei.

2 x Refrain